vrijdag 12 mei 2017

Een Tic Tac Toe dress in Elsa stijl


De blik in haar ogen toen ze haar feestkleed zag... daar doe ik het voor!
"Oooo mama, je hebt een Elsa kleedje gemaakt voor mij..."
Exact de reactie waar ik op gehoopt had.
En echt, ZO wil ik 10 Elsa kleedjes maken.



Ik koos opnieuw voor de Tic Tac Toe van Sewpony.
De vorige versie zat haar als gegoten. 
Deze keer liet ik de zakken weg en nam ik een kanten boordje in plaats van paspel.


Het stofje is van Maan en kocht ik vorig jaar bij Mon Depot.
Het is ultra dun en daarom voerde ik de jurk volledig. 
Ideaal voor Elza's in de zomer.


Ik combineerde opnieuw met de lange cardigan van Miss Chips.
Een haarband met zilveren glitter en blauwe veertjes zorgt voor een extra feestelijke toets.



Helemaal verliefd op dat kantje.


Net als kleine zus kreeg Rikke kniekousen en lakschoentjes om haar feestoutfit compleet te maken.



Zo was ook zus 2 klaar voor het lentefeest van hun grote broer.


Samen ziet dat er zo uit:





Patroon : Tic Tac Toe - Sewpony
Stof : Maan - Mon Depot
Cardigan : Miss Chips - Anna Pops
Haarband : Veritas
Kniekousen : Kousen en Karton
Schoenen : Eli


BewarenBewaren

10 opmerkingen:

  1. Zo stijlvol, twee keer eenvoud, twee keer super geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi mooi! Het nieuwe Sewpony kleedje, en het kleedje van de kleine zus! ;-) Maar oeioei, met die nieuwe lakschoentjes in dat veld?!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfits!!! De details zijn geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het favoriete patroon van mijn jongste dochter. En ik ben ook fan, dus veel vliegen in één klap. Jou versie ga ik verborgen houden voor haar, want hoewel ze al 9 is, Elsa blijft favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zalige jurkjes voor die meisjes! Als engeltjes ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi die tic tac toe! Ik denk dat je me net overtuigd hebt om het patroontje ook aan te schaffen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How gorgeous!! That last photo is just beautiful Fabienne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's weer! Hartverwarmend <3
    En een goei keuze qua patroon en stof!

    BeantwoordenVerwijderen