maandag 1 mei 2017

Juliette blog tour


Ik ben fan van de patroontjes van Suz (Sewpony). Ik ben ook fan van de maaksels van Jill (Kneesocks and goldilocks). Deze twee lieve, creatieve dames sloegen de handen in elkaar en lanceerden Juliette.
Ik mocht Juliette testen en werd op slag verliefd!



Juliette is een jurkje/top met verschillende opties.
Het is een klassiek A-lijntje met gerimpelde halslijn.
Je kan een vals knopenpad toevoegen als extra blikvanger.
Mouwloos, korte mouw, driekwart mouw of lange mouw, kies maar.
Voor kleine schattenjagers kan je zakken in de zijnaden toevoegen.
Als sluiting kan je kiezen tussen een striklint of een knoopje. Geen rist in dit patroontje!
Het patroon is beschikbaar in de maatjes 12mnd tot 10 jaar. 


Ik maakte een versie in al zijn eenvoud. Toon op toon, geen extraatjes.
Ik koos voor de denim look van Solid Smooth - Indigo Shadow.
Een soepel vallend katoentje dat met zowat alles te combineren valt.



Hier combineerde ik de jurk met een lange gilet van miss chips, klei-kleurige kniekousen en oud-roze lakschoentjes. Ideaal bij een fris windje. 



Als sluiting koos ik voor een striklint. 
Ik voegde wat kleur toe door de uiteinden te maken in een contrasterend stofje.
(Solid Smooth-nectarine sunrise)


HIER kan je het patroon kopen.
Je kan een korting van 10% ontvangen aan de hand van een code die te vinden is op de sewpony pattern facebook group (de actie duurt 2 weken).


Helle is klaar voor het lentefeest van haar grote broer.



Patroon : Juliette - Sewpony
Stof: Solid Smooth - Bellelien
Trui: miss chips - Anna pops
schoentjes: Eli
kniekousen: Kousen en Karton



19 opmerkingen:

  1. Heel mooi in dit 'jeans'-stofje ... Helemaal volgens de laatste trends, want 'jeans' jurkjes zijn weer (of blijven) in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf! En die jeanskleur maakt het helemaal top. Leuk ook die sluiting van achter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon gewéldig mooi! :) Ik ben fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is idd en echt Hellejurkje: mooi, schattig, eenvoudig, maar toch ook een beetje fel. Supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super tof gedaan! En de combi met het vestje en de sokken, zo tof! Wat een schattig kind is dat toch eigenlijk! Dat staartje, smelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n jurkje dat overal bijpast! Mooi gecombineerd ook, en ♡♡♡ voor het detail van het lintje. Toppatroontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die frullekes zijn écht in. Ge kunt er niet meer naast kijken. Dis is een mooi alternatief op de obligatoire mouwfrullekes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your dress is nearly as gorgeous as your daughter!!! Thanks so much for your help Fabienne!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijke jurk! wat een TOP outfit is dat zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die jeanslook doet 't hem helemaal voor mij... knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simpel en feestelijk. Helemaal mijn ding! En wat hou ik van dat roze achteraan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi juist doordat je het eenvoudig hield!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je stofkeuze maakte deze jurk nog mooier! Helle staat er dan ook geweldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Meer moet het niet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh heel mooi! En leuk die strik in contrasterende kleur!

    BeantwoordenVerwijderen